xXrazorXx

Alla inlägg under februari 2010

Av tex sutinen - 28 februari 2010 20:12

I Could Make This Look Like You Killed Me

I never got
A second chance so
Embrace this moment
This's probably all we've got
A second chance
To missunderstand this right
So long and goodnight



Look at this photograph
Isn't she lovely
Have you ever tasted the silence from her kiss
I've tasted it all once


There goes my heart


Soft and Pale
Let's inhale
The toxic of her fragrance
Lungs will fail
So let's exhale
our last breath


Choke for air as she
comes into your last flickering picture
She's happy and it kills you


the sky's turning red
and the stars are dead


You never believed I would go through with this
Guess you don't know me too well
911 what happened? can you tell


I never got
A second chance so
Embrace this moment
This's probably all we've got
A second chance
To missunderstand this right
So long and goodnight

Av tex sutinen - 24 februari 2010 20:17

jao då ska man till h-stad om nån timme bara, så jag har inte så mycket att göra... så jag lägger uåå lite bilder på vad sportlovet har gett mej

  före   efter :P   gbg   gbg   gbg   gbg   gbg   gbg   wwsh     

Av tex sutinen - 23 februari 2010 23:47




det mesta av all mobbning börjar med att mobbarna är avundsjuka. enligt mig är det så allting börjar. men eftersom jag själv har blivit utsatt för det så vet jag hur det känns. jag vet hur det är...fast under tiden då så fattade jag inte varför människorna gjorde så mot mig. jag visste inte att dom bara var avundsjuk. fattade verkligen inte varför dom gjorde så. nu fattar jag varför. dom har inte en enda riktig vän nu. dom är ingenting, fjortisar som ingen vill ha. du som mobbar,du kan tänka på att du kan förstöra ett helt liv,för någon annan. och alla ''sms mobbare''. sitter och säger saker som dom sen inte vågar stå för. det är nästan modigare att ''mobba'' någon irl än vad det är att mobba ngn på sms. för då vet man ju verkligen vem det är. nej jag tycker att dom som mobbar är fega idioter allihopa. som måste hela tiden ha någonting att klaga över. jag menar om någon tycker att jag är ful till exempel. amen låt mig vara det då du behöver inte säga det.
Det fnns ju olika typer av mobbing. muntlig mobbing, frysa ut mobbing, ignorera mobbing, snacka skit mobbing, falskhets mobbing, aja ni fattar. allt det där är bara fegt. visst säga vad man tycker ska man väl få göra. men man behöver inte säga allt som man tänker på. man behöver inte säga att en människa är ful för den människan kanske visar att han/hon inte blir sårad. men den personen kanske får höra det varenda dag. personen kanske helt plötsligt börjar titta sig i spegeln och höra sig själv säga. jag är verkligen ful. har ni mobbare tänkt på hur era kommentarer kan påverka människors självkänsla. påverkar hur någon mår. ni kanske inte vet det men ni har säkert fått hundratals människor att ta livet av sig. de flesta tar livet av sig på grund av att dom inte trivs med sig själva. på grund av allt skit dom får höra. alla människor är vackra på sitt eget lilla sätt. dom kanske inte är kapabla till att bli modeller. eller dom kanske inte är så smala. men tänk. dom trevliga människorna har fler vänner och relationer än alla elaka människor. kanske inte i tonåren. men när man är mer mogen inser man att det inte spelar någon roll med utseendet. insidan räknas. och är man fin på insidan blir man ju automatiskt fin på utsidan. har man någon som älskar en. så har man allt man behöver.

Av tex sutinen - 20 februari 2010 18:29

yay nu är det lov (äntligen)

första dan va vell ganska tråkig, vaknade åt frukost, skottade snö, skottade snö, och nämnde jag skotta snö?, sen spelade man lite css och nu skriver jag här :P

lov

lov

lov

lov

lov

lov

lov

lov

lov

lov

lov

lov

lov

lov

lov

lov

lov

lov

hmm

Av tex sutinen - 17 februari 2010 22:26

hmmm vad kan det vara?

hmmm kan det vara muffins :O

ja fan det lucktar muffins!

*tex går och letar skattjakt*

tex hittade inga muffins...


hahahahaha det lucktar fan muffins här, hmm vem lucktar? och var ifrån kommer det? mråga in och fråga ut? vad vet jag? vad är jag? fins tomten? överlever jag om jag dricker HCL (saltsyra)? hmm?

Av tex sutinen - 17 februari 2010 21:35

jahop då är man här igen.....

dagen har varit rent ut sakt förjävlig! det käns som om alla hatar mej, och när man väl kommer på vem man gillar så får man reda på att "jaha oj men nej hon gillar nån annan"...och observera att det inte är första aller andra gången det händer utan snarare typ femte...! så nu funderar man fan på om man nu skulle sluta vara med nån annan och bara vara med sej sjelv och musiken. hadde varit jävlit gött! slippa allas kat om att "aj jag har ont i ryggen!" och "HAHAHAHAHAHAHA fan vilket FAIL!" när man bara hjälper dom och gör som dom sejer så om ni som läser detta vet att det är dej jag pratar om så vet du troligen vad som kommer att hända. juste INGENTING!

och sen att du bara skriker på mej för saker jag inte har gort och så råkar man bli arg, och gissa vad som händer jo du sejer att du ska kutta sönder dej, men du gör det aldrig hmm är det fortfarande värt att leva, och skrika på mej?

men endå så fins det folk som är snälla och bryr sej om mej och är helt enkelt snälla mot mej, det borde ni andra som bara klagar lära er att det fins andra enn just du sjelv! så jag tackar dej,mina enda sanna kompisar Alexandra, Robin och Sandie!


TACK!

Av tex sutinen - 15 februari 2010 16:28

mmh dena cp måndagen har varit ganska cp, först hadde vi matte...... segt som in i helvete, efter det hadde vi tecknik vi satt och gorde lergubbar som vi skulle ljuta senare, sen hadde vi idrot det var innebandy, hyfsat kul, sen mat nån konstig ris gegga:S sen hadde vi svenska det var ganska slappt, bara och läsa, sen hadde vi kemi ...genomgong, sen moderna, argh! ass tråkigt!

och nu sitter jag här och skriver

Presentation


hej detta är min blogg...
i danna bloggen kommer jag att skriva en massa skit, å typ små kul saker XD

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards